Andra avenyn in my (L)

*Kan inte ladda upp en bild*

Idag vaknade jag runt elva, så mötte jag Albin och gick hem till honom..
Tyvärr ramlade man några gånger, så man fick låna Albins mammas mysbyxor ;)
Vi gick in och drack varmchoklad och smörgås..
Sen kollade vi på "Ghostbusters - Spökligan" på tv, haha den var rolig!

Efter det åt vi, och sen fick vi stjuss hem till mig, så åkte vi pulka.
Vi hade skitkul, och sen åkte Albin hem..

Nu ska jag kolla på Andra avenyn med kyckling och pommes :D
Kom på att andra avenyn har juluppehåll och börjar inte förrän 20 januari -.-'

Hur har eran dag varit ^^ ? <3
Puss.

Kommentarer
Postat av: Madicken



Vad har du gjort idag då? :*

Kram

2009-12-29 @ 21:19:04
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0