Lista för 2009

1. Gjorde du något helt nytt för i år? Var på klassresa i Norge ;)
2. Har du ändrat uppfattning om någon i år? Va? haha..
3. Dog någon som stod dig nära under året? Nej, tur det.. Eller.. Min låtsasmorfar tror jag, men han stod mig inte nära.
4. Fick någon/några av dina vänner barn? Nepp ;)
5. Gifte sig några av dina vänner? Nej
6. Gjorde du någon tatuering? Nej
7. Besökte du något nytt land? Ja
8. Vad spenderade du mest pengar på? Vet inte. Betalar inte så mycket själv. Så godis antar jag :( ?
9. Var 2009 ett bra år? Inte det bästa, men :)
10. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer tid för vänner..
11. Vem har förstått dig bäst under året? Sanna, tror jag.
12. Vem har älskat dig i alla väder? Fråga inte mig.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, tiden med Bella..
14. Vad önskar du att du hade gjort mer? Umgåtts mer med vänner..
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Käkat godis xD
16. Blev du besviken? Massa gånger.
17. Vad var ditt favoritplagg? Det vet jag inte riktigt.. Min svarta korta kjol tror jag ;)
18. Gjorde någon på ditt jobb/din skola dig glad? Ja! Min gamla skola gjorde mig mest glad!
19. Har du campat i år? Hela sommarn.
20. Önskade du dig något som du inte fick? Vet inte .
21. Vad gjorde du på din födelsedag? Var med Sanna och Albin, och hade en avslutningsfest för min klass.
22. Favoritlåt för året? Skandalen - Mattiaz tror jag.
23. Tappade du kontakten med någon? Mmm..
24. Ändrade du klädstil under året? Flera gånger..
25. Har du träffat ditt livs stora kärlek? Nep.
26. Vilket är årets hysteri? Va? haha..
27. Köpte du något du verkligen ville ha? Japp, jeansleggins ;)
28. Har du insett något om dig själv? Ja.
29. Umgicks du mycket med din familj? Sådär, men ganska mycket tror jag.
30. Saknade du någon? 6g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0