My new year



* Äta godis 1 gång per vecka.. Äter jag mer än det får jag mina konsekvenser..
Alltså gå ut och promenera bort det jag ätit!

* Bli en bra bloggare..
Uppdatera bra och inte sluta blogga efter någon vecka, eller så.

* Börja sälja GT i sommar/vår.
Vill ha ett "sommarjobb" så jag kan tjäna pengar!
Kanske köpa en laptop så jag kan blogga när jag är utomlands, campar, osv.

* Bli bätte på att spara pengar..
Istället för att köpa upp allt för godis, ska jag istället spara och köpa kläder för det istället..

Dessa nyårslöften är vad jag kom på just nu..
Denna natt ska jag tillbringa min tid med Sandra, ;)
Detta kommer bli ett bomb nyår, och ska senare sova hos henne!
Massa bilder kommer!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0