100110

Sprang över till Kimberly igår kväll (bor mittimot mig) och kollade på New moon,
hennes pappas kompis hade laddat ner den eller någonting,
så kom jag hem halv tolv (:
Var tvungen att lägga mig direkt eftersom mormor skulle sova och det skulle hon göra i mitt rum,
så läste jag klart min FRIDA tidning..

När jag vaknade så var farmor och farfar redan här, så duschade jag, och åt lite..
Efter det fick vi julklappar :D
Lite smink och pennor av min kusin, och 400 kr på presentkort hos elgiganten av farmor&farfar!
Tack! <3

Snart ska jag vara med Sanna!
Ringer henne om en halvtimme ungefär ;)
Puuuuuuuuuuuss

Någon som kan fatta att skolan börjar imorgon!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0