Bögar.

MIN ÅSIKT!

Jag har en åsikt om .. bögar..

Jag tycker att det är sjukt fel att kalla någon bög, spelar ingen roll om han är bög på riktigt, man ska inte göra det iallafall,
men det är minst lika dåligt att skrika bög efter någon som inte ens är det!
En kille som gillar tjejer, som är hetro!

Själv älskar jag bögar, dom är mer känsliga, gulligare, myyyyycket sötare och jag älskar deras röst!
(iallafall de flesta bögar har den rösten jag älskar)..
Något jag tycker om också är att dom vågar stå för det..
Dom som inte berättat för någon att han är gay, tycker jag är modig som vågar acceptera att han inte tänder på tjejer, typ..
Men killar som också kommit ut med att dom är bögar, är också väldigt modiga..
Att dom lixom inte bryr sig om vad folk ska tro, tycka och tänka om dom,
det är jättebra att dom inte tar skiten..

Jag vill så himla gärna ha en gaykompis, för dom är så himla söta och snygga,
men tyvärr är alla mina kompisar hetro... S U R T!

Men till alla bögar:
Ta inte åt er om någon kallar er för bög eller så,
för bög är det sötaste man kan vara!

T.ex Amir, gaybloggen.com är bög,
han är så jäkla söt!


&även Mattiaz, mattixstylingtheworld.blogg.se är gay,
sjukt gulligh han med!

U L L A R E D S B Ö G E N !

Kommentarer
Postat av: Per

Vilka kloka ord :) önskar fler tänkte som du! Jag är själv bög och har inte vågat komma ut med det. Adda mej gärna på msn om du vill prata :)

2010-01-27 @ 20:43:17
Postat av: Marco -Emma

Hejsan Fredrika

Jag är en 28-årig bög kille och söker nya tjejkompisar och tyckte du verkar som en trevlig person som jag gärna vill veta mer om och bilda vänskap. Förutsatt att du också vill veta mer om mig .
Återigen, bara vänskapligt eftersom jag e bög.

maila mig på
[email protected]

Kram
Marco

2013-09-19 @ 04:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0