Mina biobiljetter inramade!

Min mormor är här, och vad betyder det?
Jo, städning.. Så hon har ägnat tiden åt att städa mitt rum..
Och byta gardiner, så ner med julgardinerna nu!
Det får inte finnas en endaste liten dammtuss eller något överhuvudtaget på golvet!


Har iallafall tagit ner mina planscher..
Min mamma ska börja tapetsera i hallen, och sen mitt rum!
Guess what!?
MY ROOM GONNA BE PINK!
Hela mitt rum ska målas i rosa! Det kommer bli så jävla snyggt!
Men för en liten stund sedan så ramade jag in mina new moon biobiljetter, ska rama in alla biljetter som tillhör twilight där i..

Nice!

2 bilder från bion igår:



Suddiga bilder för att vi var tvugna att köra utan blixt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0