Mitt 2009.

Tänkte skriva lite om vad jag hunnit med under förra året.
2009, alltså ;)

Vår familj köpte en hund, Bella.


Jag fyllde 13 och fick en ny mobil.


Jag slutade lyssna på Tokio hotel efter 3 - 4 år.


Jag började i en ny skola och en ny soft klass..


Jag gick ofta på bio (varför jag valde denna bilden, är för att jag tog den samma dag jag gick på bio)


Jag firade midsommar nere i Skrea med världens bästa släkt.


Gick på många kvällspromenader med min älskade Bella.


Många rundor på stan med vänner.


Fina utflykter med kompisar.


Delade min födelsedag med Albin&Sanna.


Klassresa till Norge!


Gick runt med solbrillor mitt i vintern.



Besökte Liseberg på både vintern och sommaren.. Åkte balder för första gången.
Första gången jag var på Liseberg på.. 6 år?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0