Mitt mysiga nyår!

Hann inte blogga igår innan jag drog till Sandra, eftersom jag hade 20 minuter på mig att komma dit,
för klockan fyra skulle vi åka in till GBG och kolla på fyrverkerier..
Jättekallt, men sen kom vi hem och åt god mat osv.
Så var vi vid datorn, och vid tolvslaget tog vi cider och gick ut och kollade på folk som "sprängde" ;)
Efter det gick vi till datorn och sen kollade vi på film..
Eurotrip hette den, skitrolig.
Men tyvärr somnade jag i slutet,
och då var klockan runt 4..

Så idag vaknade vi klockan tre, så åt vi fruskot och kollade på film ;)
Ghost, hette denna filmen.
Sen kom min käre far och hämtade mig,
och han berättade att hans nyårslöfte var att sluta röka!
Yeeey :D

Snart ska vi käka lite våfflor!
Även om jag inte gillar det -.-'
Men bilder kommer sen, orkar inte just nu :p <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0