New moon är såååbäst!

Så, då vart man hemma..
Tog ju bussen in till stan med Sanna, så gick vi en bit, och sen vart vi vid bergakungen!
Beställde våra biljetter och åt efter på donken eftersom det var sån lång tid kvar tills filmen började..
Sen gick vi då tillbaka och satte oss i biostolarna..

Grät som vanligt till filmen (fast jag grät mer första gången jag såg den, för då visste jag ju inte vad som skulle hända)..
Men Sanna tyckte med att den var skitbra, och sen tog vi bussen hem!
Och när vi kom hem så var vi bara inne hos henne och pratade typ, och gjorde "bilder" av Taylor&Robert! ^^
Hon fixade också mitt hår, eftersom jag inte vet vad jag ska göra med det!

Iallafall, försöker se till att läsa ut New moon boken ikväll!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0