New moon imorgon igen!

Vaknade typ precis! :s
Inte likt mig, fast jag låg vaken i sängen i typ en kvart innan jag gick upp, eftersom mina småsyskon bråkade -.-'
Börjar dagen iallafall med att sätta mig vid datorn (som varje morgon) och med en bra (men gammal) låt!


Britney Spears - Oops.. I did it again..

Idag ska jag nog bara chilla, ladda upp för imorgon!
FÖR IMORGON SKA JAG PÅ BIO MED SANNA!
Gissa vilken film?
Självklart, NEW MOON!
Jag har sett den en gång innan men jag bara MÅSTE se den en gång till!
Sanna har inte sett den, så därför gick jag med henne :)

Den stackars lilla människa som INTE sett New moon, går bums till närmsta biosalong och kollar!

Min heting! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0