Test.

Har inget att göra, så varför inte?

Vad heter du - fredrika.
Hur gammal är du - 13, blir 14 i juni.
Vad skulle du vilja heta om du inte hette det du heter - typ Robin, det är fint, eller Desirée..
Vad har du för mobil - W595, den är kass..
Vem är din bästa vän - Sanna .
Hur ofta äter du godis - Jävligt ofta ^^
När du är vid datorn, vad gör du då - MSN, bdb, facebook, bloggen, bloglovin, spotify, picnik, photoshop, osv.
Hur ser ditt hår ut - det är fult. Riktigt kort och bruntsvart.
Vad vill du göra nu - Sälja gt (vilket betyder cash), shoppa, ta en promenad, lyssna på musik, sova, läsa New moon, kolla på New moon igen på bio, osv.
Vilken dryck dricker du helst - Vatten, cola, cider, julmust.
Vad är ditt favoritplagg i din garderob - Hmm.. min nya bh tror jag, haha.. Och en vit tunika ^^
Har du några husdjur - Nej, typ bara briljoner fiskar, nä men.. Typ!
Är du kär - Ja, det är jag alltid..
Med vem/vart firar du helst din födelsedag - Nere i Skrea med min bästa vän.. Vi sover där i mormors husvagn eftersom det bara är hon där. Vi solar på dagen, köper glass, cyklar, promenerar, har kul, och ser till att det blir min bästa födelsedag någonsin.
Vad saknar du just nu - Han jag är kär i, plugget (man har ju ingenting annat att göra), Bella, och lite annat.
Vad sa du senast - Det behövs inte.
Vem ringde dig senast - Alexandra..
Vem smsade dig senast - Albin..
Vad händer när du fyller femton (om du inte redan fyllt) - Jag börjar knulla runt.. Lagligt dessutom.. Haha, skojar bara..
Och när du är sexton - Jag börjar övningsköra!
Vad ser du framemot just nu - Bio med Sanna, New moon igen! Måste se den igen, kommer inte klara mig enda tills den släpps ut på DVD!
Om du fick 3 önskningar, vad hade det varit - 1. Att jag blev rik, vilket betyder att jag fick shoppa hur mycket jag ville, osv.. 2. Att jag fick de utseendet jag ville ha.. 3. Att mina önskningar gick i uppfyllelse.

Hund/Katt
Twilight/New moon --> Böckerna/Filmerna, kommentar: Kan inte bestämma mig, det är skitsvårt ju!
Mobil/Dator.
Läsa bloggar
/Blogga själv
Edward Cullen/Robert Pattinson, kommentar: Jag älskar rollen som Robert Pattinson gör i Twilight och New moon, alltså Edward Cullen.. Älskade både hans utseende och personlighet.. Men det får bli båda..
Sommar/Vinter
Sola/Bada
Godis/Glass
MSN/BDB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0