Tillbaka!

Nu har jag vart ute i kylan ett tag med den bäste!
Först gick vi in till mig för att beställa biljetterna till bion,
efter det gick vi ut och jag pratade om min dröm som jag drömde inatt, det tog väl en halvtimme!?
Sedan berättade hon sin dröm, eller a. En dröm som hon önskar gick i uppfyllelse!
Och detta gjorde vi i en pulkabacke, när vi var klara så skulle vi åka ner, det gick INTE bra!

Sen skulle vi lämna varandra så pratade vi lite och så..
Imorgon ska jag upp klockan tio, och ska träffa Sanna halv tolv..
Bion börjar 15.15 på bergakungen, vi har beställt biljetter att sitta längst bak! ;)

Efter bion ska vi äta på donken, och sen bussen hem :D
Kanske en runda förbi nordstan?
Hmm.. det får vi se :)

Bilder kommer när jag kommit hem..
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Carolin & Rebecca ♥

sv; va bra, tror du att dom finns kvar? :)

2010-01-08 @ 10:12:42
URL: http://rosaplanet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0